אומניטלקום בע"מ

אומניטלקום בע"מ

אומניטלקום בע"מ אומניטלקום בע"מ אומניטלקום בע"מ אומניטלקום בע"מ אומניטלקום בע"מ אומניטלקום בע"מ

עיצוב מחודש לאתר החברה

אתגרים:
עבודה על עיצוב אתר ללא שפה מותגית קיימת שעומדת בתשתית העיצוב, וכן בקשת הלקוח שלא לשלב אלמנטים ויזואליים המזוהים לתחום התקשורת, אלא להשתמש באימג’ים מופשטים בלבד. 

פתרונות:
במהלך העבודה על האתר נוצרה שפה עיצובית שפותחה מאוחר יותר ליישומים נוספים.
במקום אלמנטים ויזואליים מתחום התקשורת, נבחרו הבועות לייצג בצורה מופשטת את המושג תקשורת - בהיותן דינאמיות, תנועתיות, יוצרות דינמיקה מתמדת זו עם זו, שקופות וקלילות.

בעיצוב האתר נעשה שימוש בפלטת צבעים הנובעת מצבעי המותג, שפה עיצובית המשלבת ניקיון היי-טקי עם אלמנטים ידידותיים-נגישים למשתמש. התוצאה המבוקשת היא שילוב של תחכום עם פנייה לגולש בגובה העיניים.

עיצוב ניירות שיווקיים למוצרי החברה השונים

החברה מציעה שירותים ומוצרים שונים, שלכל אחד מהם היתה שפה עיצובית ושיווקית נבדלת. הוחלט לאחד את כלל מוצרי החברה תחת קו עיצובי אחד, כאשר הבידול בין המוצרים השונים נעשה באמצעות צבע. השימוש החוזר בדמויות, באיורים ובאייקונים יוצר קו אחיד, הומוגני ומזוהה ויזואלית.

עיצוב פולדר

הפולדר עוצב עבור החברה בהתאם לזהות החזותית החדשה, ונועד לשמש את אנשי השיווק של החברה בפגישות עסקים ומכירה, כאשר בכל פעם מתחלפים הניירות השיווקיים בהתאם לצורך.

עיצוב דוכן לתערוכה עסקית

על מנת לשווק את אחד ממוצרי החברה בתערוכה עסקית, תוכנן קונספט ייחודי המבטא בצורה הומוריסטית ורעננה את ייחודיות המוצר - גם ישראלי וגם מקומי (בחו”ל). הדמותגים שנוצרו עבור התערוכה שימשו מאוחר יותר גם בסיס לקמפיין רשת - דפי נחיתה, באנרים ועוד.