מדרשת נשמת

מדרשת נשמת

מדרשת נשמת מדרשת נשמת מדרשת נשמת מדרשת נשמת מדרשת נשמת מדרשת נשמת מדרשת נשמת מדרשת נשמת

העיצוב המחודש לאתר המדרשה התבצע לאחר כשנתיים של עבודה רציפה עם המוסד וטיפול בכל החומרים הגרפיים של המחלקה האנגלו-סכסית.

בתחילת הדרך נבנתה זהות חזותית למוסד. בין ההחלטות שהתקבלו הוחלט להמשיך עם הצבע הבורדו שליווה את המוסד בפרסומים שונים בעבר והוא מזוהה עם המוסד ומסמל נשיות עוצמתית, ולצוות אליו את הטורקיז המסמל את הצד הראציונלי של הלימוד הגבוה במוסד. בהמשך לכך נבנה גריד אחיד לפרסומים, נבחרו פונטים, קומפוזיציות ואלמנטים חזותיים.

 בעבודה על האתר, הוגמשה מעט השפה העיצובית שכבר הפכה במהלך שנתיים של פרסום אינטנסיבי למאוד מזוהה, על מנת להתאימה לWEB , אך האתר החדש מהווה חלק אינטגרלי ממיתוג המוסד, מתוך כוונה שבוגרות המוסד ותלמידות פוטנציאליות יפגשו את אותה זהות חזותית בכל המדיות.

"Naama immediately understood our vision, and produced exactly what we wanted. She always works in an expedited fashion, and deadlines are always met. This work has enabled us to create and reinforce our brand. Now supporters and graduates see a consistent and creative look to our publicity, and recognize the seriousness and professionalism of our organization. Our advertisements are becoming bolder, more visible and easily recognizable. At a recent event, over 20% of the attendees had seen our ads in publications."

Julie Weisman
Director of Public Relations, Nishmat