קידום אתרים אורגני
כבר חצינו את סף המילניום השני והתקשורת באינטרנט מתקדמת בצעדי ענק, כמעט כל בן אדם יודע שנוכחות אונליין היא צורך אמיתי. מעטים העסקים בימינו בלי אתר בגוגל. בוני אתרים ומקדמי אתרים הם מקצועות חדשים שנוצרו בשביל להשלים צורך גובר ועולה ב שיפור הנוכחות האינטרנטית והפרסום אונליין. האינטרנט הוא מקום ענק ומכיוון שהוא וירטואלי יכול להיות ששטחו אף גובר על השטח הפיזי שאנשים תופסים. וכך קרה שגוגל הינו מנוע האינטרנט הראשי שבו משתמשים האנשים בגלישתם היומיומית.
בניית אתרים
יותר משלושה מיליארד חיפושים מוכנסים ב גוגל יום. זה שלוש מאות שלושים וחמש פעמים כל תושבי ישראל יחד שזה הרבה, הרבה מאוד. יומם וליל גולשים מחפשים משהו באינטרנט לכל אורכו ורוחבו של כדור הארץ. יכול להיות ש ממש עכשיו מטייל מישראל השוהה בקטמנדו והחושב להיות ב ארץ בעוד כמה שבועות מעוניין בשירותי רופא שיניים מאזור המרכז; אין לדעת, דווקא יתכן. תודות לתנועה הלא פוסקת של מציאות האינטרנט, כל מי שמחפש ימצא את מה ש הוא מחפש בזכות דבר אחד ויחיד: הימצאות. מי ששואף שימצאו אותו, צריך להיות נוכח. גוגל הינו המנוע חיפוש בהיי הידיעה ברשת כיום. רובינו השלכנו לפח את הספרים הצהובים של דפי הזהב ואנו נותנים לאצבעות ללכת 'במקומך' על המקלדת ולא בין הניירות; אונליין הוא המאגר לקוחות העיקרי לעסקים רבים.
איך מגיעים להיות ראשון באינטרנט
בכיכר מלאת אנשים זה לא יהיה מספיק רק לבוא קדימה ולצעוק במלוא הקול "הנני!" – קול כזה יבלע בין המונים. במארקט של מאות מיליונים, קול יחיד צועק יעלם אל תוך רעש והמולה וגם אם יזעק חזק יותר, עדיין לא ישמע. בטוח ש כבר הבנתם את כוונת ההשוואה. הכוונה כאן שבמקום להוציא את הנשמה בעבודה קשה עדיף שנעבוד חכם. קידום אתרים בגוגל הוא אמנות נרכשת. בניית אתרים בגוגל היא ידע שמצטבר בעקבות נסיון ולימוד ואז עוד קצת ניסוי וטעיה במשך שנים רבות. אתם בטח מכירים את המושג "רומא לא נבנתה ביום אחד"? כך גם מקדם אתרים בגוגל.נכון לזכור את כל אלו כש אתם שוקלים איך להוביל בגוגל.
קידום אתרים לוקאלי
דבר נוסף שחשוב לזכור הוא התאמה ונכונות.להוביל באינטרנט זה יפה אך להיות רלוונטי זה מה שקובע. מה זה קשור לשיווק בגוגל? בואו ניקח למשל חברת רואי חשבון שמחפשת לפרסם ולקדם את העסקים שלה בגוגל; החברה הנ"ל מבוססת בעיר "א". ונגיד ש"א" ממוקמת בצפון הרחוק. לחברה זו לא משתלם במיוחד להגיע ל לקוחות עתידיים שחיים בעיר "ת" שממוקמת בדרום, קילומטרים רבים מנקודה "א". מדוע כך? מכיוון ש חוץ מהשמחה שבידיעה שחברת רואי חשבון הנ"ל הינה מס' 1 בעיר "ת", אין זה מאוד רווחי, הרי שאין זה הגיוני שאנשים יהיו לקוחות ש יסעו רחוק כל כך בשביל משהו שהם יכולים למצוא באזור המגורים שלהם. בדיוק בשביל זה נוצר פרסום גוגל לוקאלי. מקדם אתרים מקצועי מבין ויודע למה וכיצד לעשות שיווק וקידום אתרי עורכי דין ממוקד ולא שיווק רגיל. עוזר כשחושבים על האינטרנט במושגי עיר. אכן כן, כבר יש דימוי כזה. טראפיק בגוגל או כפי שיותר נהוג להגיד בעברית – תנועת גולשים – הינה ממש כמותנועת הנוסעים בכביש. אנשים אלה עומדים ברמזורים, מעברי חצייה ו בצמתים, נושאים עיניהם מעלה אל האורות המהבהבים של לוח המודעות הדיגיטלי ו… עוד פעם, קלטתם לאן זה הולך.
קידום אתרים לעורכי דין לוקאלי
זה מביא אותנו לנושא של ויזואליזציה של הקידום אונליין. עדיף לראות פעם אחת מאשר לשמוע מאה פעמים כפי שכולנו שמענו ונוכחנו לא פעם. וזה מוכיח את עצמו היטב ב קידום במפות של גוגל. תכונה זו הפכה למקובלת בשנים אחרונות ויש לכך סיבה. זה נותן למשתמשים למצוא את בית העסק בדיוק של איזו פניה לקחת וכמה רמזורים מהעבודה זה נמצא. זאת עזרה שאין כמוה בשביל אנשים שמחפשים בתי עסק בסביבתם המידית ולא בקיעים ב שמות הרחובות כמו נהג טאקסי ממוצע. לראות את המקום המדויק של העסק מהבהב תחת עיניך על מפת הגוגל גורם ל תחושה של מיידיות, זה כאילו שאתה כבר ממש שם: הנה פה הבית איפה ש סבתה צילה קנתה דירה והנה הצומת של הפלאפל של יוסי. זו תחושת ה קירבה שיוצרת חיבור ישיר ומשפרת את הסיכוי לזימון לקוחות מתאימים.